donderdag 19 juni 2014

Rozenkwekerij de Wilde te Zutphen

Gisteren weer 'ns een bezoekje gebracht aan Rozenkwekerij de Wilde. De kwekerij ligt bij ons om de hoek en het is in dit tijd van het jaar een cadeautje om de kwekerij te bezoeken. Duizenden rozen staan nu in bloei! Geweldig! Naast de kwekerij waar je de rozen kan kopen is een rozentuin aangelegd waar je de rozen in volle grond en volgroeid kan bewonderen. Maar ook op de kwekerij kom je ogen tekort. Zo veel moois! Ben je niet in de gelegenheid om Rozenkwekerij de Wilde te bezoeken, dan kan je ook via hun website rozen bestellen. Klik dan hier.

Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met een stamroos, die ik eigenlijk niet wilde kopen....maar ja het is zeer moeilijk om de verleiding te weerstaan, en ik kijk nu met veel genoegen mijn achtertuin in met het zicht op Rosa 'Bingo Meidiland'. Een plaatje ;) (Eerste en laatste foto)













2 opmerkingen:

  1. Dat was genieten voor je..en ik ga niet meer naar zo'n kwekerij, want je komt geheid met iets thuis...en dat is niet erg als je nog plaats genoeg hebt..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, heel herkenbaar, Marian. Misschien gewoon gaan, zonder portemonnee ;)

      Verwijderen